اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1396 - 19:48   |   کد مطلب: 26019
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاپایان امسال حدود ۳۷۰ میلیارد تومان پروژه درمانی، بهداشتی و آموزشی در سطح استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان

به گزارش صبح الوند، رشید حیدری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر اظهار داشت: در حوزه بهداشت 291 پروژه در سطح استان در حال انجام است که بخش عمده این طرح‌ها شامل 105 پروژه تاپایان مردادماه امسال و تعداد 110 پروژه نیز تاپایان شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه 76 پروژه دیگر حوزه بهداشت که مشکلاتی در راستای تامین زمین داریم در حال پیگیری است و به زودی کار اجرایی آن آغاز می‌شود، تصریح کرد: تعداد 11 پروژه آموزشی در سطح استان داریم که عمده کار‌های آنها انجام شده و به جزء پروژه کتابخانه مرکزی که یک طرح 3 ساله است مابقی پروژه‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه هم اکنون تعداد 50 پروژه درمانی بزرگ در سطح استان در حال انجام است، گفت: بخش سوانح سوختگی واقع در بیمارستان بعثت ، بیمارستان قائم اسدآباد و بیمارستان شهید صدوقی نهاوند نیز تا آخر مردادماه و مرکز غربالگری سرطان و کلینیک ویژه‌ بخش زایمان استان نیز تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مابقی پروژه‌های بخش درمان استان نیز تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: تعداد 99 پروژه از طرح‌‌های فوق مربوط به شهرستان ملایر است و مجموعا 370 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت و‌ درمان، درآمد‌‌های اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی استان و اعتبارات استانی برای پروژه‌‌های مذکور هزینه شده‌است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان