اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. مرداد 1396 - 23:16   |   کد مطلب: 25989
رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر تویسرکان با بیان اینکه دبیرخانه دائمی فیلم و عکس مرصاد در تویسرکان تشکیل شود گفت: تبیین و بازخوانی ساختار اندیشه و سیره عملی شهدای تویسرکان در عملیات مرصاد از مهمترین اهداف برپایی این دبیرخانه است.

به گزارش صبح الوند، حیدر جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: شهرستان تویسرکان با تقدیم 38 شهید از نقش برجسته و ارزشمندی در پیروزی عملیات غرور آفرین مرصاد برخوردار است.

وی بیان کرد: پنجم مردادماه به عنوان روز تویسرکان نامگذاری شده و باید از همه ظرفیت های هنری و فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

جمشیدی تبیین و بازخوانی ساختار اندیشه و سیره عملی شهدا را از مهمترین اهداف برپایی دبیر خانه دائمی فیلم و عکس مرصاد در تویسرکان دانست و تاکید کرد: ایجاد و گسترش هدفمند این دبیر خانه به حمایت مستمر و جدی مسئولان و هم افزایی هنرمندان و اصحاب فرهنگ شهرستان نیاز دارد.

وی افزود: این دبیرخانه پس از تشکیل، قابلیت ملی و حتی بین المللی شدن را دارد و می‌تواند از اثرگذاری بالایی در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان تویسرکان در حوزه‌های مختلف گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز برخوردار باشد.

جمشیدی گفت: کنکاش و بررسی عملیات غرور آفرین مرصاد و نقش آفرینی رزمندگان و شهدای تویسرکانی در این عملیات که کمتر مورد توجه قرار گرفته در دستور کار دبیرخانه دائمی فیلم کوتاه و عکس مرصاد قرار دارد.

به گزارش تسنیم پنجم مردادماه همزمان با یادروز عملیات غرور آفرین مرصاد و شهادت 38 شهید تویسرکانی در این عملیات روز تویسرکان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان