اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مرداد 1396 - 23:58   |   کد مطلب: 25962
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
مشارکت خیرین همدانی در ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت افزایش مشارکت خیرین همدانی در ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل تاکید کرد.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته صبح یکشنبه در بازدید از پروژه ۳۰ واحدی مجمع خیرین سلامت همدان اظهار داشت: با همت مجمع خیرین سلامت استان همدان دانشجویان متاهل بدون دغدغه می توانند ادامه تحصیل دهند.

خجسته بااشاره به اینکه این خوابگاه در سالروز درگذشت مرحوم محمد علی فرشچیان به بهره برداری رسید، افزود: دانشجویان متاهل رشته پزشکی برای ادامه تحصیلات تکمیلی می توانند از این خوابگاه بهره مند شوند.

وی با اشاره به حمایت و کمک‌ خیرین به ویژه بنیاد فرشچیان در تکمیل این واحدها، گفت: از مجوع ۱۱۰ واحد، زیرسازی ۸۰ واحد از این مجتمع آغاز شده که ادامه کار و تکمیل هر چه سریع تر این پروژه نیازمند ورود افراد خیر و همراهی مسئولین است تا در کمترین زمان شاهد بهره برداری از پروژه باشیم.

خجسته با اشاره به لزوم افزایش مشارکت خیرین در ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل بیان داشت: مجمع خیرین مجموعه ای غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی بوده و در زمینه بهداشت و درمان و حوزه سلامت و علمی و پژوهشی همواره مشارکت ارزشمندی داشته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه در حال حاضر فاز اول خوابگاه به بهره برداری رسیده، عنوان کرد: از سه سال قبل ساخت این خوابگاه به کوشش و همت مجمع خیرین سلامت استان همدان آغاز شده که در حال حاضر فاز نخست خوابگاه به اتمام رسیده است.

وی در ادامه عنوان کرد: موسسات خیریه و رسیدگی به نیازمندان عرصه تحصیلی، در آموزه های دینی از ارزش بالایی برخوردار است.

خجسته حضور مجمع خیرین سلامت را حضوری پر معنا و موثر خواند و افزود: انجام اینگونه اعمال خیرخواهانه به دور از هر نوع حاشیه می تواند لازمه حضور هرچه تمام تر در زمینه کمک به ارتقا و ترویج علمی و درمانی استان شود.

انتهاب پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان