اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. مرداد 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 25959
استاندار همدان با بیان اینکه کارگزاران همدان تلاش کنند حجی همراه با سلامت و عزت برگزار شود، گفت: کارگزاران حج باید خیلی مراقبت و مواظبت داشته باشند چراکه امسال سال استثنایی است و نباید بهانه‌ای دست بدخواهان کشور داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در دیدار با کارگزاران حج استان اظهار داشت: زیرساخت‌های همدان در حوزه گردشگری تا حدودی آماده شده و اکنون فرودگاه و راه‌آهن همدان هر دو فعال بوده و در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه امسال سال استثنایی است و نباید بهانه‌ای به دست دشمنان ایران داد گفت: دشمنان و بدخواهان  عصبانی هستند، زیرا می‌بینند که ایران قدرت اول در منطقه است و با استفاده از دسیسه‌های بسیاری که تاکنون برای کشور ما ساخته‌اند نتوانسته‌اند ما را تضعیف کنند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه باید قدردان همت مردم بود و از هیچ کاری برای خدمت شایسته‌تر به مردم کوتاهی نکرد گفت: مردم انتخابات 96 بیشتر از انتخابات سال 92 حضور یافتند و امیدواریم دولت دوازدهم، دولت کار باشد و با کار و تلاش بتواند پاسخ مناسبی به مردم بدهد.

نیکبخت از آمادگی استان برای افتتاح هزار میلیارد تومان پروژه خبر داد و عنوان کرد: این پروژه‌ها به زودی با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعلام کرد: سه بیمارستان، 110 پروژه بهداشت و درمان و فعالیتهای بخش خصوصی در این افتتاح‌ها قرار دارد ضمن اینکه راه آهن اخیرا به استان رسید و در تخستین سفر قطار به مشهد به وعده‌ای که به خبرنگاران استان داده بودم عمل کردم و تعدادی از خبرنگاران به همراه جمعی از خانواده‌های شهدا به مشهد سفر کردند و به سلامت برگشتند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در روزهای اول خدمتم در این جایگاه درباره راه آهن و فرودگاه وعده‌هایی را مطرح کردم که هر دو به انجام رسید گفت:  کارگزاران حج باید خیلی مراقبت و مواظبت داشته باشند چرا که امسال سال استثنایی است و نباید بهانه‌ای دست بدخواهان کشور داد.

وی خطاب به کارگزاران حج همدان اظهار داشت: به گونه‌ای عمل کنید که با سلامت و عزت سفر انجام شود ضمن اینکه همدان در حوزه دین و دانش همیشه سرآمد بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان