اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. تير 1396 - 23:29   |   کد مطلب: 25722
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: زوج های جوان تویسرکانی در سه ماه نخست امسال در مجموع سه میلیارد ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات دریافت کرده اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، علی حقیقی بعد ازظهر امروز در ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان تویسرکان اظهار داشت: در سال 95 اعتباری معادل 15 میلیارد تومان در قالب تسهیلات ازدواج به یک هزار و 522 نفر از جوانان تویسرکانی پرداخت شد.

وی افزود: امسال نیز از ابتدای سال تا کنون به 54 نفر از زوج های شهرستان تویسرکان اعتباری معادل سه میلیارد و 330 میلیون تومان در قالب تسهیلات اعطا شده است.

حقیقی با اشاره به برنامه‌های اداره ورزش و جوانان و مجموع دستگاه های اجرایی مرتبط با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در شهرستان تویسرکان بیان کرد: بر اساس برنامه‌هایی که دستگاه‌های مختلف اجرایی برای اوقات فراغت جوانان برای ما ارسال کرده اند، 20 پایگاه اوقات فراغت در 10 روستای شهرستان و 16 پایگاه شهری در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج از سوی اداره تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: همچنین برگزاری دوره‌های کوتاه آموزشی در رشته‌های مختلف فنی و اجرای طرح کارورزی در شهر تویسرکان و روستای ولاشجرد از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان در دستور کار قرار دارد.

حقیقی گفت: برگزاری کلاس‌های هنری شامل آموزش کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه، خوشنویسی، طراحی، نقاشی و موسیقی از طریق آموزشگاه‌های آزاد نیز از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان برای اوقات فراغت امسال به شمار می‌روند.
وی از میزبانی تویسرکان از گردهمایی دبیران سمن‌های استان همدان در هفته آینده خبر داد و افزود: همچنین تویسرکان در تاریخ 12 و 13 شهریورماه امسال میزبان جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان است.

حقیقی بیان کرد: شورای جوانان فرمانداری تویسرکان نیز با تشکیل هفت کمیته اجرایی به مجمع ستاد سامان دهی اوقات فراغت جوانان در شهرستان تویسرکان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان