اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1396 - 22:07   |   کد مطلب: 25606
معاونت فرهنگی ارشاد همدان از ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۵ تیرماه است.
معاونت فرهنگی ارشاد همدان اعلام کرد

به گزارش صبح الوند، مجید فروتن در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: 15 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است و علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند آثار خود به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

فروتن با بیان اینکه شاعرانی از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: تا کنون بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و همدان برای چهارمین دوره متوالی، میزبان این جشنواره است.

وی عنوان کرد: جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی 8 مردادماه، همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی ارشاد همدان ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره از طریق سایت شمس توس انجام و هر اثر توسط سه داور بررسی می‌شود و بعد از مرحله نهایی داوری، برآیند آراء در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی جشنواره بارگذاری می‌شود.

فروتن بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ منور رضوی در جامعه، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی است.

وی تصریح کرد: امسال در همدان به عنوان سال «باباطاهر» شاعر دوبیتی ها نامگذاری شده و در برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دوره از جشنواره نیز باید تلاش و همت مضاعف داشته باشیم.

معاون فرهنگی ارشاد استان همدان با اشاره به محورهای این جشنواره گفت: احادیث رضوی سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، کرامات و فضایل و مناقب حضرت امام رضا (ع) و جلوه های فرهنگ رضوی (علم، شفاعت، حلم، شفا، مهربانی وغیره) محورهای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

فروتن افزود: اطلاع‌رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی hamedan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان