اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. خرداد 1396 - 23:42   |   کد مطلب: 25559
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: باید از ظرفیت‌هایی چون منشور فرهنگی استفاده کرد تا با کمک آن کار را به جلو پیش ببریم.
معاون استاندار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان همدان اظهار داشت: حمله تروریستی چند روز گذشته به تهران هشداری برای قدر دانستن نعمت امنیت و آرامش در کشور بود که با تلاش و مجاهدت‌های دلاوران در حفظ و صیانت از این مرز و بوم به ارمغانی می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه جریان تکفیری و داعش صرفا برای مقابله با ایران شکل گرفته است، افزود: دشمنان به دنبال این بوده‌اند و هستند که از دین علیه دین و از اسلام علیه اسلام برای ضربه زدن استفاده کنند ولی خوشبختانه تنها جایی که کمترین آسیب را از این گروهک‌ها داشته ایران اسلامی است .

الهی‌تبار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که هر کس امنیت ما را به خطر بیندازد از ما سیلی می‌خورد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخی کوبنده، به موقع و اثرگذار به دشمنان ایران داد که می‌تواند نقطه قوت و امید ملت ما در مورد اقدامات اثرگذار نیروهای مسلح کشور در مقابل ایران اسلامی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در رابطه با مباحث مطرح شده در جلسه امروز در خصوص ثبت وقایع حیاتی و ازدواج و طلاق در استان بیان کرد: بحث پژوهشی در این موضوعات می‌تواند کار زیرساختی باشد تا به عنوان راهبرد سیاست‌های استان را تبیین کند.

الهی تبار با اشاره به اینکه در اجرای سیاست‌های جمعیت وظیفه داریم به سیاست‌های بومی استان بپردازیم تأکید کرد: در این برنامه منسجم باید از ظرفیت‌هایی چون منشور فرهنگی استفاده کرد و کار را به جلو پیش برد.

وی تصریح کرد: شاخص امید به زندگی که در سال 57 بین 50 تا 60 سال بوده است در سال 95 به 77 سال و نرخ باروری از 1.7 درصد به 2.1 درصد رسیده است.

معاون سایسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: در روز جهانی قدس یک بار دیگر امت اسلامی وحدت ملی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل حضور پرشکوه خود به رخ جهانیان می‌کشند.

معاون امور فرهنگی و جوانان سازمان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: 43 برنامه در این خصوص تاکنون در برنامه قرار گرفته و 850 زوج استان تاکنون در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: تاکنون در 43 جلسه وام ازدواج جوانان بررسی و افزایش 300 درصدی داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان