اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 23:34   |   کد مطلب: 25530
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان مطرح کرد
همدان استان پیشرو در تشکیل شورای سیاست‌گذاری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: این استان در تشکیل شورای سیاست‌گذاری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ پیشروست.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سردار مهدی ظفری اظهار داشت: ما در جامعه خود ارزش‌هائی داریم که نباید تبدیل به ابزاری در دست دیگران شوند چرا که در این صورت تبدیل به شمیری می‌شود که هم می‌تواند در دست جبهه حق قرارگیرد و هم در دست جبهه باطل تا با آن به جامعه آسیب بزند.

وی با تشریح روند شکل‌گیری شورای سیاست گذاری حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور افزود: این شورا که با عضویت وزرا و فرماندهان ستادکل نیروهای دفاع مقدس شکل گرفته، نظیرآن نیز در استان‌ها به ریاست استانداران و در شهرستان‌ها به ریاست فرماندران شگل می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان بیان کرد: این شورا دارای 25 عضو اصلی و 7 کمیته تخصصی است تا خود ادارات فرهنگی در استان کار سیاست گذاری و اجرای برنامه‌ها در این عرصه را عهده‌دار شوند.

وی گفت: همدان اولین استانی است که موفق به تشکیل شورای سیاست گذاری حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس در کشورشده است و دلیل تاخیر در برگزاری جلسه دوم این شورا در استان نیز تشکیل کارگروه‌های تخصصی و آغاز به کار آنها است.

ظفری با بیان اینکه کارگروه‌های هفت‌گانه این شورا در استان در حال تدوین اهداف راهبری شورا هستند، ابراز کرد: از جمله اهداف ما در این شورا این است که مانع از تبدیل شدن ارزش‌ها به ابزار شویم که لازمه این کار نیز انتقال ارزش‌ها به دیگران و قرار دادن آنها در این مسیر است.

وی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران سوژه در این عرصه بسیار بوده و می‌توان از آنها برای انتقال ارزش‌ها در جامعه و ایجاد یک جریان سیال بهره برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان با تاکید براینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران همه آشنا هستند و غریبه‌ای وجود ندارد‌، تصریح کرد: برخی شکاف‌ها در جامعه سبب شده است تا کارها به کندی انجام شوند و هنر ما این است که با ایجاد جوی آرام در جامعه و پرهیز از حاشیه‌ها، اهداف خود را عملی کنیم.

وی افزود: به گفته رئیس جمهور دیگر زمان رقابت‌ها تمام شده و باید رفاقت‌ها آغاز شود پس فرمانداران در هر شهرستان باید عامل وحدت و انسجام باشند تا ما به سمت هدف بزرگ و تعالی خود یعنی ایجاد امت واحده حرکت کنیم.

 ظفری تصریح کرد: ما آمادگی این را داریم تا در صورت بروز مشکلی در این عرصه برای رفع آن اقدام کنیم چرا که لازم است به سوی همدلی و وفاق بیشتر در جامعه پیش رویم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان