اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. خرداد 1396 - 21:49   |   کد مطلب: 25517
استاندار همدان خواستار تسریع در اجرای عملیات ساخت پروژه میدان میوه و تره بار همدان شد و گفت: شهردار و شورای شهر چوب لای چرخ سرمایه‌گذار و پیمانکار نگذارند و از این پروژه که کارکرد منطقه‌ای دارد و می‌تواند سبب رونق صادرات کشور شود، حمایت ویژه کنند.
استاندار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه میدان میوه و تره بار شهر همدان اظهار داشت: دولت در زمان تحویل، مشکلات فراوانی داشت و این چهار سال اخیر زحمت کشیده شد تا ماشین به دره افتاده توسعه را بیرون آورده، بر روی ریل قرار دهند.

وی افزود: با همه تخریب‌های بی‌سابقه‌ای که شد، مردم پای صندوق آمدند تا رأی دوره دوم دکتر روحانی فاصله زیادی با دوره اول داشته باشد و انتخابات تمام شد و اکنون زمان کار، رفاقت و توسعه است.

استاندار همدان با بیان اینکه اکنون فضا برای کار مهیاتر شده است، گفت: اعتبارات نفت استان همدان سه برابر شده و از محل اعتبارات توازن امسال به استان اعتبار داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: افتخاری که دولت تدبیر و امید و ما خدمتگزاران داریم این است که آرزوی مردم همدان درباره قطار را تحقق بخشیدند و به عبارتی می‌توان گفت همه کار راه آهن، کار دولت بود.

نیکبخت بیان کرد: در زمان تصویب راه آهن دوستانی بودند، همراهی کردند اما وقتی که پول و ریل تأمین شد این پروژه در همدان از اولویت خارج شد تا اینکه بعد از برجام و ورود ریل کار دوباره شروع شد.

وی اظهار داشت: سفر رئیس جمهور و اختصاص 300 میلیارد تومان به راه آهن همدان سبب تکمیل این پروژه شد و در این راستا ما اعتبارات سفر را کامل گرفتیم و برای پروژه راه آهن نیز بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار به دستور رئیس جمهور برای تکمیل پروژه اضافه شد.

استاندار همدان با انتقاد از عدم حضور برخی از نمایندگان استان در آیین افتتاح راه آهن توسط رئیس جمهور بیان کرد: قطار افتتاح شد اما برای مسافرگیری باید بخش زیرساخت، ریل را تحویل راه آهن بدهد.

وی افزود: قطار برای همدان مزیت‌های فراوانی دارد و ادامه آن به سنندج می‌رسد و برای این پروژه هم بسیار تأثیر دارد در این راستا باید با راه آهن مذاکره کنیم و در هزینه نیز مقداری کمک کنیم تا در همدان ایستگاهی ساخته شود.

نیکبخت با اشاره به پروژه در حال ساخت میدان میوه و تره بار شهر همدان گفت: این پروژه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان به تصویب رسید و در سفر رئیس جمهور به همدان عملیات اجرایی آن آغاز شد و انتظار است که سرمایه‌گذار و پیمانکار در اجرای پروژه سرعت عمل داشته باشید.

وی با تأکید بر اینکه شهردار و شورای شهر فعلی و بعدی، چوب لای چرخ سرمایه‌گذار و پیمانکار نگذارند، عنوان کرد: مجموعه استان حمایت ویژه‌ای از این پروژه خواهیم داشت چرا که این پروژه کارکرد منطقه‌ای دارد و می‌تواند صادرات کشور را با لحاظ کردن شرایط بسته‌بندی و موارد دیگر ارتقا بخشد.

استاندار همدان از میدان میوه و تره بار همدان به عنوان مرکز مبادلات میوه و تره بار در کشور یاد کرد و افزود: شهرداری در این پروژه سرمایه‌گذاری خوبی انجام می‌دهد و همه باید همکاری کنیم تا در زمان افتتاح از همه خدمات بهره‌مند باشد.

وی تصریح کرد: در تاریخ کاری ما پیاده‌راه بوعلی، راه آهن، نیروگاه‌های خورشیدی، انتقال پساب فاضلاب به نیروگاه شهید مفتح، سد گرین و بسیاری از پروژه‌‍‌ها به عنوان خدمات دولت تدبیر و امید ثبت شده است.

نیکبخت با اشاره به وضعیت آلودگی مزارع سبزی نیز گفت: باید فکری برای سبزی کاری استان بکنیم تا از آلودگی خارج شود و در این زمینه امور آب، جهاد کشاورزی و استانداری باید سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان