اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1396 - 9:27   |   کد مطلب: 25490
رئیس اداره نظارت و بازرسی استان همدان مطرح کرد:
انجام 346 مورد بازرسی از انبار‌ها و سردخانه‌های همدان
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تعداد بازرسی از واحد‌های انبار و سردخانه در استان همدان را 346 مورد دانست و گفت: بازرسی انبار‌ها در راستای کنترل شبکه‌ها و اعلام موجودی انجام می‌شود.
انجام 346 مورد بازرسی از انبار‌ها و سردخانه‌های همدان

به گزارش صبح الوند، علیرضا شجاعی با بیان اینکه در دو ماه امسال در استان همدان از واحد‌های تولیدی صنعتی 337 بازرسی انجام شده است، اظهار کرد: بازرسی از تولیدی صنفی یک‌هزار و 129 مورد بوده است.

 

وی تعداد بازرسی از واحد‌های انبار و سردخانه در استان همدان را 346 مورد دانست و ادامه داد: بازرسی انبار‌ها در راستای کنترل شبکه‌ها و اعلام موجودی انجام می‌شود.

 

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه یک سری از انبار‌ها باید اعلام موجودی کنند و بعد از این موضوع شبکه‌های تامین و توزیع کالا‌ها کنترل می‌شود، ادامه داد: انبار‌های آهن، مواد شیمیایی، پتروشیمی، کود و سم و ... کنترل و انبار‌ها در این رابطه بازرسی می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه دو واحد تولیدی صنعتی و 83 تولیدی صنفی تخلفاتی داشتند، بیان کرد: میزان تخلف واحد‌های انبار و سردخانه صفر بوده است.

 

شجاعی افزود: عدم اعلام موجود، عدم تطابق موجودی اعلام شده با کالای موجود در واحد، عدم تحویل و جذب فروش و ... تخلف محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه وقتی انبار‌ها کنترل شود به طور قطع افرادی که انبار آنها شناسایی شده سعی می‌کنند کالا‌های خلاف را نگهداری نکند، افزود: سامانه جامع انبار‌ها راه‌اندازی شده و همه مراکز نگهداری که کالا به آنها وارد و خارج می‌شود به عنوان انبار باید در این سامانه ثبت شوند.

 

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه در انباری که کالای مشکوک نگهداری می‌شود کنترل بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: در بخش قاچاق یک انبار کوچک در مغازه کوچک هم می‌تواند کنترل قرار گیرد اما در بخش خود ما ضوابطی وجود دارد که اگر 44 قلم کالای ضروری در انباری باشد آن انبار برای ما مهم است و میزان تناژ با توجه به گروه کالایی متفاوت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان