اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. خرداد 1396 - 23:24   |   کد مطلب: 25479
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان خبر داد
احتمال آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع همدان به دلیل وزش باد شدید
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با اعلام هشدار نسبت به نفوذ پدیده ریزگردها به آسمان استان گفت: با توجه به وزش باد شدید همراه و افزایش دما احتمال وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان همدان وجود دارد.
مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به وضعیت هوای استان در روزهای آینده اظهار داشت: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی به تدریج از اواخر امشب با افزایش تلاطم ناگهانی هوا و نفوذ پدیده ریزگردها از غرب و جنوب غرب کشور، ساعاتی در سطح استان وزش شدید باد و گرد و غبار به ویژه در ساعات بعدازظهر تا روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه با توجه به اوج شدت وزش باد و افزایش دما و کاهش رطوبت جوی احتمال وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان همدان وجود دارد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان تأکید کرد: برای فردا پنج‌شنبه 25 خرداد ماه به دلیل وزش بادهای گرم و شدید و خشکی هوا احتمال آتش‌سوزی جنگل‌ها، مراتع و سایر نقاط مستعد دور از انتظار نخواهد بود بنابراین لازم است تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی گفت: در طول این مدت به دلیل وزش باد شدید به ویژه فردا احتمال شکستگی شاخه‌های درختان و آسیب رسیدن به بنرهای تبلیغاتی و سایر خسارات شهری و روستایی وجود دارد.

پیرتاج‌همدانی تصریح کرد: از اواخر امشب تا روز شنبه هفته آینده و با شدت بیشتر روز پنج‌شنبه پدیده گرد و غبار سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید در استان می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان