اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. خرداد 1396 - 23:10   |   کد مطلب: 25419
رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان گفت: «امیر زمان پور» دوومیدانی کار استان‌ همدان مجوز حضور در مسابقات نوجوانان جهان را کسب کرد.

به گزارش صبح الوند، مرتضی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کسب مجوز  حضور در مسابقات نوجوانان جهان توسط دوومیدانی کار همدانی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی بزرگ‌سالان برای اعزام به بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها امیر زمان پور دوومیدانی کار نوجوان استان خوش درخشید و توانست در نخستین حضور خود در رقابت‌ها بزرگ‌سالان با زمان ۳:۵۴:۰۶ دقیقه در مکان سوم بزرگ‌سالان کشور قرار گیرد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان با اشاره به رکورد این دوومیدانی کار گفت: زمان پور در این رقابت‌ها رکورد نوجوانان ایران را شکست و رکورد قبلی ماده ۱۵۰۰ متر ایران را ۸ ثانیه ارتقا بخشید و نماینده کشورمان در مسابقات جهانی نوجوانان کنیا شد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: امیر زمان پور ماه گذشته در دوی ۳۰۰۰ متر آسیا موفق شده بود با رکورد ۸:۴۹:۳۴ دقیقه به‌عنوان سومی و مدال برنز دست یابد و ضمن کسب نخستین مدال کاروان ایران در بانکوک، رکورد ملی دوی ۳۰۰۰ متر نوجوانان ایران را نیز جابه‌جا کند.

وی با اشاره به امر استعدادیابی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هیئت در چند سال گذشته توجه به سنین پایه بوده و اگر بخش خصوصی به کمک ورزشکاران و هیئت بیاید شاهد رشد پیش از پیش این رشته در همدان خواهیم بود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان عنوان کرد: برنامه‌های هیئت دوومیدانی بیشتر بر اساس تقویم ورزشی است که فدراسیون در اختیار هیئت‌ها می‌گذارد، برگزاری مسابقات باشگاهی، مسابقات برون‌مرزی و انتخابی ازجمله برنامه‌های هیئت دوومیدانی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان