اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. خرداد 1396 - 23:13   |   کد مطلب: 25386
استاندار همدان بابیان اینکه باید اعتماد مردم در انتخابات را با ایجاد اشتغال پاسخ دهیم، گفت: استان همدان باید به یک کارگاه فعال اقتصادی تبدیل شود که محصول آن تولید شغل باشد.
استاندار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محمدناصر نیکبخت بعدازظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه با شرایط فعلی کشور و نیاز جامعه به اشتغال، همه باید بسیج شویم و توانمان را افزایش دهیم، گفت: باید همه توان را بر این بگذاریم تا مشکل بیکاری را حل کنیم.

وی یکی از اولویت های مهم در دولت دوازدهم را هم افزایی مدیران برای حل مشکل اشتغال دانست و گفت: استان همدان باید به صورت یک کارگاه فعال اقتصادی درآید که محصول آن تولید شغل باشد.

نیکبخت با بیان اینکه باید با شستا مذاکره شود که اگر توان کار در منطقه ویژه اقتصادی همدان را ندارد به رئیس جمهور گزارش شود زیرا این خواسته، مصوبه رئیس جمهور است، گفت: امسال، سال جهش است و هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید سرمایه گذاری را تقویت و طرح های در حال اجرا را پیگیری و شغل ایجاد کنیم، گفت: امسال باید دغدغه اشتغال، معیشت و بیکاری مردم تا سرحدممکن، حل شود.

نیکبخت با بیان اینکه بایدبه اندازه سهم خود و حتی در جاهایی بیشتر از سهم استان و با توجه به توانمندی های بکر استان شغل ایجاد شود، گفت: باید طرح ها را زود تعیین تکلیف کنیم که اگر شدنی نیستند یا متقاضی اهلیت ندارد موضوع نهایی شده و طولانی نشود

وی با بیان اینکه طرح ها نباید بلاتکلیف بماند و باید در اولویت پیگیری مدیران باشد، گفت: در حال حاضر دغدغه ما تنها حل مشکلات مردم است که مشکل عمده مردم نیز بیکاری است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی پیشنهاد اشتغال خود را بدهند چراکه نباید به سهمیه اعلامی بسنده کرد، گفت: باید هر شهرستان ۱۰ روستا را برای اشتغال زایی و تولیدی شدن معرفی کند

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه حرفهای اتوکشیده و قشنگ را در میدان عمل نمره می دهم، گفت: از وعده دادن پرهیز و برای اشتغال مردم کار کنیم

نیکبخت عنوان کرد: با مدیری که نتواند خود را با تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی تطبیق دهد، نمی توانم کار کنم و باید کمک کنید تا استان تغییر کند.

استاندار همدان با بیان اینکه ایجاد ۳۲۰۰ شغل از سوی کمیته امداد استان همدان تحول خوبی است و از عملکرد کمیته امداد رضایت دارم، گفت: از عملکرد پنجره واحد سرمایه گذاری استان راضی نیستم و باید فعالتر شود.

وی با بیان اینکه باید اعتماد مردم در انتخابات را با ایجاد اشتغال پاسخ دهیم و سرمایه گذاری را تقویت کنیم، گفت: معاون اقتصادی استانداری، بانکها را فعالتر کند و مدیران را برای اشتغال و تولید بکار بگیرد

نیکبخت یادآور شد: باید تمام تلاش را بر این بگذاریم تا مردم بعد از چهار سال عایدی دولت تدبیر و اعتدال را ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان