اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. خرداد 1396 - 9:09   |   کد مطلب: 25380
معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی همدان عنوان کرد:
ارائه خدمات مراکز سلامت روان محلی در همدان به ۹۹۰۰ مراجعه کننده
معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی استان همدان گفت: مراکز سطح یک مشاوره و سلامت روان معروف به مراکز سلامت روان محلی طی سال گذشته به حدود ۹ هزارو ۸۹۵ مراجعه کننده خدمت ارائه دادند.
معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی همدان

به گزارش صبح الوند، امیر کوکائیان گفت: ۱۱ مرکز سلامت روان محلی در مراکز حاشیه ای و شهرستان های کمتر برخوردار استان همدان فعال است و این مراکز خدماتی شامل ارائه آموزش های اولیه مهارت های زندگی، خدمات مشاوره ای و آموزش های ارتباطی ارائه می دهند.

 

وی گفت: مراکز سطح یک مشاوره و سلامت روان معروف به مراکز سلامت روان محلی طی سال گذشته به حدود ۹ هزارو ۸۹۵ مراجعه کننده خدمت ارائه دادند.

 

کوکائیان همچنین در خصوص فعالیت مراکز مشاوره خصوصی حضوری نیز گفت: سال گذشته ۸ هزار و ۹۳۵ نفر از خدمات این مراکز در استان همدان بهره مند شدند.

 

وی با بیان اینکه ۱۹ مرکز مشاوره خصوصی در استان همدان فعال استف ادامه داد: این مراکز مشاوره خصوصی در بخش های مختلف مشاوره روانشناختی بالینی، تحصیلی، تربیتی و خانواده فعالیت می کنند و تمرکز سازمان بهزیستی بر گسترش مراکز تخصصی است تا بتوانند خدمات تخصصی را به مردم ارائه دهند.

 

وی اضافه کرد: آموزش مهارت های زندگی در محیط های مختلف شامل مهدهای کودک، مراکز آموزشی یا بزرگسالان شاغل ارائه می شود وسال ۹۵ حدود ۳۵ هزار و ۵۶۲ نفر در استان از این خدمات بهره گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان