اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1396 - 23:24   |   کد مطلب: 25324
رئیس حوزه هنری همدان رونمایی نخستین مجلد دانشنامه همدان با عنوان " فرهنگ اصطلاحات عامیانه همدان" در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان خبر داد و گفت: این دانشنامه به قلم محمدعلی نوریون به رشته تحریر در آمده است.
رئیس حوزه هنری همدان

به گزارش صبح الوند، سیدمحمدباقر حسینی سیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: «دانشنامه‌ استان همدان» مجموعه‌ای است که با گردآوری و طبقه‌بندی اسناد، با زبانی ساده به شناخت و معرفی پیشینه و چهره‌ی فرهنگی، تاریخی و تمدنی استان همدان کمک می‌کند.

حسینی سیر با اشاره به اینکه آثار دانش‌نامه همدان با نظارت علمی 5 تن از پژوهشگران و متخصصان برجسته استان و کشور چاپ می‌شود بیان کرد: « دانشنامه‌ی استان همدان» سه دوره‌ی زمانی قبل از اسلام، دوران اسلامی، و دوران معاصر، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در برمی‌گیرد و شامل شش مرحله است.

وی درباره کتاب دانشنامه نیز گفت: این کتاب شامل 48 اثر در مراحل مختلف تدوین برای چاپ است که مرحله اول آن 140 کتاب موضوعی دارد و مرحله دوم نیز با 48 کتاب به سبک دایرة المعارف آماده شده است.

حسینی سیر عنوان کرد: نخستین مجلد از دانشنامه استان همدان با عنوان"فرهنگ اصطلاحات عامیانه همدان" به تألیف محمدعلی نوریون در در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری همدان اعلام کرد: علاوه بر رونمایی از این مجلد از تعدادی از هنرمندان متعهد همدان نیز در این مراسم تجلیل می‌شوند.

حسینی سیر گفت: مراسم رونمایی و تجلیل از هنرمندان ساعت 11 روز سه شنبه 13 خردادماه جاری در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان