اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. خرداد 1396 - 10:05   |   کد مطلب: 25221
هم‌زمان با فرارسیدن ماه میارک رمضان نمایش‌نامه شاد و کمدی « کله‌پوک‌ها» در تئاتر شهر همدان خوانده می‌شود.
نمایش‌نامه خوانی  به مناسبت ماه رمضان در تئاتر شهر همدان

به گزارش صبح الوند،  هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایش‌نامه شاد و کمدی « کله‌پوک‌ها» در تئاتر شهر همدان خوانده می‌شود.

 

 این نمایش‌نامه که نوشته «نیل سایمون» با ترجمه‌ای از « شهرام زرگر» است، به روایت «سید امیر حسین فاطمی» و در ساعت 19/15 پنج‌شنبه 4 خرداد همچنین 17/30 روز جمعه 5 خردادماه در محل پلاتو شماره یک تئاتر شهر همدان واقع در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی (بلوار بعثت) اجرا می‌گردد.  

 

در این نمایشنامه‎خوانی که تماشای آن برای عموم مردم آزاد و رایگان است، بازیگرانی همچون : حمید چیت‌ساز، امید نوعی‌شاد، آرش بیات، علی پاشاپور، سید امیر حسین فاطمی، امین فعله‌گری، سپهر مسافریان، میترا مولایی، نعیمه حامیان، عذرا شهابی‌باهر، فاطمه عباسی حضور داشته و امید خدابندلو هم وظیفه طراحی گرافیک را بر عهده دارد.

 

این نمایشنامه طنز در واقع داستان طلسمی است که توسط یکی از اهالی قدیم روستایی در اوکراین، بر ذهن و مغز مردم نقش بسته و به نوعی قفلی بر فهم و شعور آنها زده است تا جاییکه به نوعی  همه روستاییان را به کله پوکی تبدیل کرده است اما در این میان معلمی وارد دهکده می‌شود و قصد مبارزه با این طلسم را دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان