اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. خرداد 1396 - 21:47   |   کد مطلب: 25186
مدیر خانه هنرمندان انقلاب اسلامی همدان:
گفتمان هنر در طراز انقلاب اسلامی در همدان تببین می‌شود
مدیرخانه هنرمندان انقلاب اسلامی همدان گفت: سلسله نشست‌های "هنر شیدائی" با هدف تبیین گفتمان هنر در طراز انقلاب اسلامی در همدان برگزار می‌شود.
گفتمان هنر در طراز انقلاب اسلامی در همدان تببین می‌شود

به گزارش صبح الوند، رضاینگجه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: سلسله نشست‌های هنرشیدایی به همت خانه هنرمندان انقلاب اسلامی همدان، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود .

وی افزود: سلسله نشست‌های "هنر شیدائی" با هدف تبیین گفتمان هنر در طراز انقلاب اسلامی به صورت ماهیانه با حضور هنرمندان و علاقمندان به این عرصه در استان همدان برگزار می‌شود.

مدیر خانه هنرمندان انقلاب اسلامی همدان بیان کرد: در هر جلسه یکی از سخنرانان و هنرمندان عرصه هنر متعهد کشور در جمع هنرمندان همدانی حضوریافته و در مورد موضوعات مختلف هنری تبادل نظر می‌کنند.

‌وی عنوان کرد: در هر برنامه از سلسله نشست‌های "هنر شیدائی" علاوه بر سخنرانی برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری مانند سرود، شعر، ‌داستان، نمایش و خاطره گویی توسط هنرمندان استان همدان اجرا می‌شود .

ینگجه ابراز کرد: اولین برنامه  از سلسله نشست‌های "هنر شیدایی" همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار، ‌با سخنرانی "حسن شمشادی" خبرنگار با سابقه ایران در عراق و سوریه و تحلیل‌گر مسائل منطقه  در همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تبیین رسالت و نقش هنرمندان متعهد و انقلابی در به تصویرکشیدن فعالیت‌ها و دستاوردهای جبهه مقاومت، نقش انقلاب اسلامی در تشکیل جبهه مقاومت و تاثیرات آن در امنیت کشور و تحولات منطقه از جمله مباحث محوری در این نشست است.

مدیر خانه هنرمندان انقلاب اسلامی همدان گفت: این برنامه چهارشنبه 3 خردادماه از ساعت16:30 تا18:30 در محل مجتمع فرهنگی عین القضات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان