اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1396 - 23:46   |   کد مطلب: 25024
مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سال گذشته قریب به 16 هزار نفر از دانش‌آموزان استان همدان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، محمدتقی امیدی ساکت بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از کمیته‌های برتر بسیج دانش‌آموزی استان همدان در سال 96 اظهار کرد: روز گذشته در تهران نوید تشکیل «مشاور امور تشکل‌ها با محوریت بسیج دانش‌آموزی» در وزارتخانه داده شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب بر مبنای اندیشه شهید مطهری است، افزود: اگر دانش‌آموزی قصد دفاع از انقلاب را دارد باید تفکر شهید مطهری را درک کرده باشد و صرفا با خواندن یک کتاب تاریخی نمی‌توان به بسیاری از حقیقت‌ها دست یافت.

 

 مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اشاره‌ای به سخنان رهبری مبنی بر اینکه بسیج و اتحادیه‌ها باید به گونه‌ای با دانش‌آموزان رفتار کنند که بعد از فراغت از مدرسه و ورود به دانشگاه افراد تبدیل به یک عالم بسیجی شوند، خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی باید کانون تفکر بسیجی باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه هرچند کانون تفکر بسیجی محقق شده است، یادآور شد: هنوز با ایده‌آل‌ها و مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کنیم تا دانش‌آموزان در تراز انقلاب حرکت کنند.

 

امیدی‌ساکت با اشاره به اینکه ما به دنبال تربیت سرباز انقلابی و تحویل آن به جامعه هستیم، تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل به کمک مجموعه آموزشی آمده است؛ هر چند که خود را شاگرد این مکتب می‌داند.

 

وی بزرگترین عملیات فرهنگی کشور را اعزام به مناطق عملیاتی خواند و گفت: سال گذشته قریب به 16 هزار نفر از دانش‌آموزان استان همدان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

 

‎ مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه اگر یک نفر در این مسیر هدایت شده باشد قطعا شما در ثواب هدایت او شریک هستید، افزود: باید برای تحقق آمارن‌های بزرگ گام‌های بلندی برداشته شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید دانش‌آموزان انقلابی تربیت کنیم، یادآور شد: امید است سال آینده یک تحول عظیم در بسیج دانش‌آموزی صورت بگیرد تا بتوانیم دانش‌آموزی را تربیت کنیم که در کش و قوس‌ها، مدافع انقلاب و رهبری باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان