اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 25023
شهردار ملایر خبر داد
احداث بزرگترین پارک محلی ملایر
شهردار ملایر از احداث بزرگترین پارک محلی ملایر در زمینی به مساحت دو هکتار در محدوده میدان سرو این شهر خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: شهرداری ملایر در راستای سیاست توزیع عادلانه خدمات شهری و بهره‌مندی شهروندان از امکانات رفاهی، نسبت به ایجاد بوستان‌ها و فضاهای تفریحی در همه نقاط شهر ملایر اقدام کرده است.

 

وی از احداث بزرگترین پارک محلی ملایر در زمینی به مساحت دو هکتار در محدوده میدان سرو این شهر خبر داد و گفت: این پارک در منطقه میدان سرو با هدف بهره مندی اهالی محل مذکور از امکانات تفریحی، در آینده نزدیک احداث خواهد شد و تلاش سازمان فضای سبز شهرداری ملایر بر آن ست که این پارک در ماه‌های آینده به بهره برداری برسد.

 

شهردار ملایر با بیان اینکه رشد بی‌رویه ساختمان‌های آپارتمانی در محدوده منطقه سرو و عدم بهره‌مندی از  فضای تفریحی مبنای تصمیم‌گیری در این خصوص بوده است، اضافه کرد: محل در نظر گرفته شده برای احداث این پارک حد فاصل بین چند بلوک از محلات آپارتمانی شلوغ شهر واقع شده و از موقعیت مناسبی برخوردار است.

 

وی از احداث  سه پارک محلی در محدود 16 متری شمس آباد، 30 متری شهید تاجوک و امامزاده عبدالله(ع) (کنار یخچال میرفتاح) توسط شهرداری ملایر خبر داد گفت: در حال حاضر بیش از 20 پارک تفریحی در شهرستان ملایر وجود دارد.

 

رضایی در ادامه از نصب تابلوهای راهنمای شهری در سطح شهر ملایر خبر داد و گفت: برای پروژه طراحی، جانمایی و نصب تابلوهای راهنمای شهری ملایر اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و  500 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.‎

 

وی با بیان اینکه تابلوهای راهنما از اهمیت بالایی در هدایت جریان‌های ترافیکی و تردد شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی به نقاط مختلف شهر دارند تصریح کرد: بیش 10 سال از عمر تابلوهای نصب شده در سطح شهر می‌گذرد و بیشتر آنها فرسوده شده‌اند.

 

شهردار ملایر بیان کرد: برای بهبود این موضوع با بکارگیری از سابقه و تجربه مشاوران زبده و به‌نام کشور در این حیطه اقدام به عقد قرارداد با شرکت ایمن سازه رهنما به عنوان مشاور طرح برای مطالعه و جانمایی تابلوهای شهری انجام شد. 

 

 وی با اشاره به اینکه معابر و مراکز مختلف شهری جدید در طی سالیان گذشته ایجاد شده خاطرنشان کرد: موضوع مطالعه و طراحی جامع و کامل تابلوهای راهنمای مسیر شهر ملایر مطابق آخرین استاندارد کشور تدوین شده و تابلوهای معرفی معابر و میادین به رنگ سفید، رنگ سبز برای نمای شهرها، اماکن مذهبی و فرهنگی به رنگ قهوه‌ای و اماکن تاریخی و رفاهی با رنگ نارنجی مشخص شده است.

 

رضایی در پایان بیان کرد: در حال حاضر نصب کامل تابلوهای راهنمای مسیر آماده شده و واحد زیباسازی و امور شهر شهرداری ملایر در حال نصب تابلوها هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان