اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1396 - 22:29   |   کد مطلب: 24994
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان خبر داد
ايجاد مقطع تحصيلات تكميلي در 2 رشته «روابط عمومي و امور فرهنگي» و «خبرنگاري»
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان از اعلام آمادگي اين مركز براي ايجاد مقطع تحصيلات تكميلي در دو رشته «روابط عمومي و امور فرهنگي» و «خبرنگاري» خبر داد.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سید حسین جعفری بعد از ظهر امروز در نشست دومین جشنواره موسیقی دانشجویان غرب کشور، با بیان اینکه این جشنواره با حضور اساتید مجرب و دانشجویان برگزار می‌شود، اظهار کرد: به صورت تام و تمام، تیم فعالی از اساتید را در حوزه گروه موسیقی داریم.

 

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان در حوزه موسیقی از لحاظ تجربی افراد برجسته‌ای هستند، گفت: دانشجویان موسیقی به منظور افزایش دانش و تئوریک در دانشگاه حضور دارند و امیدواریم سال بعد بتوانیم این جشنواره را در اشل کشوری برگزار کنیم.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان بیان کرد: مجموعه علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان توان برگزاری این جشنواره در سطح کشوری را دارد.

 

وی با اشاره به پایه‌گذاری جشنواره فیلم و فیلم‌سازی در مجموعه علمی و کاربردی، افزود: نوبت سوم این جشنواره برگزار می‌شود و امیدواریم که تیم‌های دیگر نیز در برگزاری جشنواره به این مجموعه بپیوندند.

 

جعفری اختصاص مکانی برای به مشارکت گذاشتن دانش و هنر دانشجویان موسیقی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: این جشنواره عصر امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه موسیقی از رشته‌های پویای مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان است، ادامه داد: متأسفانه هنوز بسیاری از همشهریان نیز از وجود این رشته اطلاع ندارند.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان تأکید کرد: متولی موسیقی نیستیم و بنا داشتیم با برگزاری این جشنواره پتانسیل استان را در این خصوص معرفی کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش برای ایجاد تحصیلات تکمیلی در دو رشته خبر داد و یادآور شد: 15 روز پیش اعلام آمادگی کردیم که در دو رشته روابط عمومی و امور فرهنگی و خبرنگاری مقطع تحصیلات تکمیلی را در این مرکز فعال کنیم.

 

حسین زندی از داوران جشنواره با بیان اینکه 125 اثر از پنج استان همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و مرکزی به دبیرخانه جشنواره رسید، اظهار کرد: در نهایت 65 اثر پذیرفته شد که طی امروز و روز گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

وی حضور آثار را در سه بخش موسیقی ایرانی، جهانی و پژوهش دانست و گفت: آثار در 10 رشته تک‌نوازی سه‌تار، گیتار، تنبور، تنبک و دف، تار، آواز، ویلن و سنتور ارائه و مورد داوری قرار گرفتند.

 

زندی با اشاره به برگزاری دو کارگاه آموزشی موسیقی، بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی تئوری موسیقی و ردیف موسیقی نیز با ارائه مطالب مفید برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در هر بخش نفرات اول تا سوم مشخص و عصر امروز معرفی می‌شوند، یادآور شد: تقدیر از پیشکسوتان نیز از دیگر برنامه‌ها در مراسم اختتامیه این جشنواره است.

 

زندی با بیان اینکه اولین جشنواره موسیقی در غرب کشور به خوبی برگزار شد، تصریح کرد: این جشنواره دانشجویی است و در نظر است هنرمندان را از سراسر کشور در یک مکان جمع کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم در هر بخش لوح تقدیر و هدیه ارائه خواهد شد و نفر اول هر بخش نیز تندیسی دریافت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان