اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 24866
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۵۰ حلقه شجره طیبه صالحین در بسیج فرهنگیان استان تشکیل شده است گفت: ۱۶ هزار و ۴۶ معلم در این حقله‌ها عضویت دارند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم ، مرتضی سیاهوشی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: معلمی از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است، موضوعی که رهبرمعظم انقلاب نیز پیرامون آن مباحث بسیاری را بیان کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان دو وظیفه عمومی و اختصاصی را در این حوزه پیگیری می‌کند، افزود: خفظ ارزش‌ها و تکریم معلمان که خود از ارزش‌ها به شمار می‌آیند از مهمترین وظایف ما در این عرصه است.

مسئول بسیج فرهنگیان همدان با تشریح نقش معلمان در تعالی و رشد نسل‌ها عنوان کرد: اگر معلمان متناسب با مقتضیات روز فعالیت کنند، افراد تربیت شده و رشد یافته در این جامعه خود را مدیون آنها می‌دانند.

وی با تاکید برانکه حفظ شان و کرامت معلمان از وظایف بسیج فرهنگیان است، گفت: عدم توجه کافی به معیشت معلمان و دادن وعده‌های نشدنی، وفاجعه اختلاس صندوق فرهنگیان تجاوز به حقوق مردم و بی‌اهمیتی به جایگاه معلمان است.

سیاهوشی امضای سندبیست سی را برون سپاری تربیت معلم به خارجیان دانست و ابراز کرد: بی اهمیتی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در آن به حقوق معلمان پرداخته شده است و امضای سند بیست سی که طی آن عمل مهم و خطیر تربیت معلم و دانش‌آموز با روش‌های یونسکو انجام می‌گیرد نه تنها در شان معلمان نیست بلکه خلاف آن است.

وی درباره انتخابات پیش رو نیز با تشریح ویژگی‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: راهبردی اصلی ما در این دروه، شرکت حداکثری در انتخابات و گزینش فرد اصلح است.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم نیز گفت: این هفته از 13 فروردین ماه با شعار "معلم، ولایتمداری و اندیشه مطهر" آغاز شده و تا یک هفته نیز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در این هفته 18 عنوان برنامه محوری در سطح استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: نشست‌های روشنگری با موضوع انتخابات به منظورحضور حداکثری در آن، تجلیل از فرهنگیان و‌معلمان کارآفرین، تولید محتوای برای فضای مجازی، صدور بیانیه با محوریت تکریم معلم، اجرای طرح دوستی، اعزام معلمان برگزیده به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری، برگزاری یادواره معلمان شهید و گردهمائی معلمان عضو حلقه‌های شجره طیبه صالحین از جمله برنامه‌های این هفته است.

سیاهوشی با اشاره به اینکه در سطح استان  550 حلقه شجره طیبه صالحین در بسیج فرهنگیان استان تشکیل شده است، ابراز کرد: جامعه هدف ما در بین فرهنگیان 24 هزار نفر است که از این تعداد 16 هزار و 46 معلم در این حقله ها عضویت دارند.

وی با تاکید براینکه محوری‌ترین برنامه ما تکریم مقام معلم است، تصریح کرد: هدف ما کمک به تحقق تعلیم و تربیت اسلامی در آموزش و پرورش است و در این حوزه خود را یار آموزش و پرورش می‌دانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان