اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1396 - 23:41   |   کد مطلب: 24788
رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه ۵۵ هزار واحد صنفی در سطح استان همدان فعال هستند، گفت: انتخابات اتحادیه‌های اصناف همدان الکترونیکی انجام می‌شود.
رئیس اتاق اصناف همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حمیدرضا فرسایی‌وحید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 55 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که در مرکز استان 50 واحد صنفی با 25 هزار واحد صنفی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اتحادیه‌ها در همدان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود بیان کرد: اصناف به صورت مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت می‌کنند ضمن اینکه اتاق اصناف بسیار جدی و پرشور در انتخابات شورای اسلامی شهر وارد شده است.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه نباید در انتخابات شورای اسلامی جناجی وارد شد افزود: هنوز آمادگی لازم در جامعه برای ورود حزبی و جناحی در انتخابات مختلف ایجاد نشده ضمن اینکه نقش شورای اسلامی شهر در مدیریت شهری، ارتقا وضعیت اصناف و شهروند بسیار تأثیرگذار است.

فرسایی وحید عنوان کرد: اصناف همدان برای نخستین بار در کشور رادیو اصناف را راه‌اندازی کرد و پس از آن در شبکه استانی، سیمای اصناف راه‌اندازی شد که در آن مسائل و موارد مربوط به حوزه اصناف مطرح می‌شود.

وی گفت: در همه پاساژ‌ها و راسته بازارها هیأت امنا ایجاد شد ضمن اینکه پایش تصویری نیز در سه مرکز صنفی صورت گرفته و زیر نظر انتظامی استان قرار گرفته است.

فرسایی وحید با اشاره به نصب تابلوهای روان و درج قیمت مرغ برای همسان‌سازی قیمت‌ها در سطح استان تصریح کرد: قیمت مرغ برند ساماندهی شد تا برند استان تقویت شود.

وی با بیان اینکه آمادگی قیمت‌گذاری سراسری مرغ در استان را داریم اظهار داشت: در کشتارگاه همدان مرغ برند درجه یک در اردیبهشت ماه روانه بازار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف همدان از اعلام خبر عضویت استان در مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی خبر داد و بیان کرد: قرار نبود عضویت استان همدان در این مرکز در سال 96 رخ دهد که با پیگیری شرکت شهرک‌های صنعتی این اتفاق رخ داد.

فرسایی از راه اندازی سایت کاریابی در حوزه اصناف برای اشتغال‌زایی با همکاری اداره کار در شهرستان همدان خبر داد و گفت: نرم‌افزار تخصصی اصناف برای معرفی واحدهای صنفی و جاذبه‌های گردشگری ساخته شده و سایت می‌تواند همه ظرفیت‌های استان را معرفی کند ضمن اینکه سیستمی طراحی و در ورودی همدان نصب می‌شود تا به محض ورود مسافر پیامک‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان به مسافران ارسال شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان