اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1396 - 23:14   |   کد مطلب: 24684
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی و آغاز عملیات اجرایی اتصال ریلی همدان به ملایر، ارتباط استان‌های همدان و خوزستان و تکمیل گذرگاه ریلی غرب کشور محقق خواهد شد.
عبور کریدور ریلی غرب کشور از ملایر

به گزارش صبح الوند، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: سفر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به همدان فرصت مناسبی بود تا برنامه‌های لازم برای رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی استان فراهم شود.

وی اظهار کرد: مهمترین دستاورد این سفر، صدور دستور آغاز عملیات اتصال راه‌آهن همدان به ملایر بود تا از این رهگذر، ارتباط ریلی استان‌های همدان به استان‌های جنوبی و غربی با مرکزیت خوزستان برقرار شده و کریدور ریلی غرب و جنوب غرب کشور تکمیل شود.

کاظمی با بیان اینکه نقش این گذرگاه راهبردی در توسعه منطقه و رونق اقتصادی قابل توجه است، ادامه داد: این پروژه در بلندمدت به کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و انتقال محصولات و تولیدات غرب کشور منجر خواهد شد.

نمانیده ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از آخوندی با حضور در ملایر ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی و مواصلاتی شهرستان در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها و صدور دستورات لازم برای تسریع در اتمام آنها پرداخت.

وی افزود: محورهای ارتباطی ملایر به نهاوند و ملایر به بروجرد از جمله پروژه‌هایی بود که معاون وزیر راه با حضور در آنها به بررسی موارد موجود پرداخت.

کاظمی یادآور شد: طی این بازدیدها، دستور تکمیل آسفالت حدود 6 کیلومتر ابتدایی مسیر ملایر به بروجرد صادر و اعتبار لازم تأمین شد و تأمین اعتبار مقدماتی و دستورات لازم برای آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح منطقه دم‌سیاه با حضور معاون وزیر راه معمول شد.

وی با بیان اینکه به علت بازگشت فوری آخوندی، بازدید وی از ملایر به فرصت دیگری موکول شد، یادآور شد: طی سفر آخوندی به استان همچنین مقرر شد پس از ارسال گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان پیرامون وضعیت مساکن مهر استان، مساعدت لازم برای تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان