اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1395 - 7:32   |   کد مطلب: 23407
معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات استان همدان خبر داد
حذف قبض تلفن ثابت در همدان/ فعاليت 350 دفتر آي سي تي روستايي
معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات استان همدان از حذف قبض تلفن ثابت تا پایان سال در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، ناصر محمدطاهری  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از حذف قبض تلفن ثابت در استان تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: مشترکین تلفن‌های ثابت می‌توانند با شماره تلفن  2000 یا 1818 تماس گرفته و تمام قبوض آب، برق، گاز و تلفن خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه از این طریق پرداخت قبوض تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت، انجام می‌شود، گفت: اگر خطوط مشترکین به علت بدهی قطع شده باشد بلافاصله پس از پرداخت قبوض از طریق سامانه، خط وصل شده و این یکی از مزیت‌هاست.

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه اجرای این طرح مدت‌ها پیش در استان آغاز شده و افراد بدون گرفتن کد از طریق سامانه 2000 و یا 1818 در شهر و روستا و با استفاده از عابر بانک و داشتن رمز دوم قبوض خود را پرداخت می‌کنند، افزود: گرفتن استعلام قبوض نیز از این طریق امکانپذیر است.

وی با اشاره به اینکه قبوض تلفن ثابت دو ماه یکبار صادر می‌شود، گفت: این قابلیت در استان وجود دارد که همه شهروندان از طریق خطوط 2000 یا 1818 قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت کنند بدون اینکه به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

محمدطاهری با بیان اینکه در خوشبینانه‌ترین حالت 24 تا 48 ساعت زمان می‌برد تا از طریق دفاتر پیشخوان خطوط تلفن ثابت قطع شده، وصل شود، گفت: اگر پرداخت از طریق سامانه 2000 انجام شود بلافاصله خطوط وصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاتر خدماتی پیشخوان دولت و دفاتر آی سی تی مخابرات روستایی همچنان برای کسانی که امکان پرداخت قبوض تلفن ثابت را از طریق سامانه ندارند، فعال است، گفت: همه شهروندان سعی کنند پرداخت قبوض را از طریق سیستم شبکه 2000 انجام دهند اما در عین حال مجاری دیگر برای پرداخت قبوض بسته نشده است.

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات استان همدان از وجود 350 دفتر آی سی تی روستایی در سطح استان همدان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان