اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1395 - 19:45   |   کد مطلب: 23312
سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری اراک:
انسجام تیم بازی به بازی بیشتر می‌شود
سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری اراک گفت: بازی به بازی به انسجام تیمی لازم دست پیدا می‌کنیم.

به گزارش صبح الوند، حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته، شهرداری اراک امروز میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.

 

وی تصریح کرد: از دو روز گذشته اردوی شبانه‌روزی برای بازیکنان تیم برگزار کردیم تا بازیکنان به انسجام تیمی دست پیدا کنند، همچنین تاکنون چهار بازی انجام داده‌ایم که روز به روز به انسجام بازیکنان افزوده شده است.

 

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری اراک ادامه داد: در قرعه‌کشی مسابقات، قرعه مناسبی به شهرداری اراک نخورد و از چهار بازی ابتدایی سه بازی با سه تیم اول، دوم و سوم بوده است که با توجه به نخستین سال حضور تیم شهرداری در لیگ برتر و تجربه کم می‌توان گفت قرعه بسیار بدی نصیب شهرداری اراک شد.

 

محمدی افزود: در بازی هفته گذشته در یک رقابت بسیار سخت و نفس گیر موفق شدیم در ارومیه حریف خود را شکست داده و امتیاز لازم را کسب کنیم، که امیدواریم در بازی امروز نیز بتوانیم در مقابل تماشاچیان سربلند بیرون بیاییم و به پیروزی برسیم.

 

وی با بیان اینکه در تک تک بازی‌های گذشته تیم شهرداری اراک تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است، گفت: خوشبختانه در بازی امروز تمام بازیکنان را در اختیار داریم و هیچ بازیکنی مصدوم و محروم نیست.

 

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری اراک اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و بیش از 12 سال سابقه حضور در لیگ برتر دارد، ضمن اینکه دو بازیکن ملی پوش ایرانی و خارجی نیز در اختیار دارد.

 

محمدی افزود: تیم صنعت نفت پاسور تیم ملی عراق و بیگدلی بازیکن تیم ملی ایران را در اختیار دارد، اما با تمرینات خوبی که داشتیم تلاش داریم در بازی امروز با مهار این دو بازیکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

 

وی گفت: بازیکنان تیم شهرداری اراک امسال برای نخستین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌اند و تجربه کافی ندارند، اما انگیزه بالایی برای درخشش در لیگ دارند و تمرینات سخت تکنیکی و تاکتیکی را پشت سر می‌گذرانند.

 

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری اراک اظهار کرد: در مرحله رفت مسابقات از مجموع هفت بازی شهرداری اراک پنج بازی را میهمان است و تنها دو بازی را خارج از خانه برگزار می‌کند، همچنین در برگشت پنج بازی را در خانه برگزار خواهد کرد که انتظار داریم علاقمندان به ورزش به ویژه والیبال با حضور خود در سالن مسابقات به حمایت از تیم پرداخته و موجب افزایش انگیزه بازیکنان شوند.

 

محمدی با ابراز رضایت از عملکرد تیم در بازی‌های گذشته تصریح کرد: در مجموع از عملکرد تک تک بازیکنان راضی هستم، خوشبختانه تیم شهرداری اراک روند بهبود و بهتر شدن خود را بازی به بازی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان