اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. دى 1395 - 19:57   |   کد مطلب: 23240
دادستان کل کشور گفت: پرونده های سوء استفاده اقتصادی مانند پدیده شاندیز یا موسسه اعتباری ثامن الحجج افراد زیادی را گرفتار کرده است اما متاسفانه قوه قضاییه، امکانات و عده کافی را در اختیار ندارد.

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه نشست صبحانه کاری اتاق بازرگانی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون مهمترین پرونده اقتصادی در دست بررسی چیست، گفت: قطعا پرونده های زیادی وجود دارد و اهمیت آن به میزان مبالغی که مورد اختلاس یا سواستقاده قرار گرفته بازمی گردد.
 

دادستان کل کشور با بیان اینکه متناسب با نیاز، امکانات را در اختیار نداریم اضافه کرد: امیدواریم دولت و دستگاه های مرتبط این امکانات را در اختیار قوه قضاییه قرار دهند زیرا بخش عمده ای از بهبود کار و خدمات خوب به جامعه و دستگاه های دیگر منوط به داشتن امکانات است. با رفع کمبودها و مشکلات به ویژه در برنامه ششم می توانیم بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم و بهتر جوبگوی مردم باشیم.
 

وی با بیان اینکه حل مسایل و مشکلات اقتصادی مردم و دولت، همکاری همه دستگاه ها را طلب می کند ادامه داد: برخی از این مشکلات به قوه قضاییه باز می گردد من سخنان فعالان اقتصادی را در این جمع شنیدم برخی از این صحبت ها قابل قبول است و به حوزه کاری من مربوط می شود. این بخش را وعده دادم که تلاش می کنیم مشکلات را برطرف کنیم.
 

دادستان کل کشور گفت: بخشی دیگر مربوط به قسمت های دیگر می شود. دادستانی کل به عنوان مسئول نظارت بر حقوق عامه معاونت اقتصادی خود را مکلف می کند این موضوع را دنبال کند و تا آنجایی که در توان ما باشد تلاش می کنیم در عرصه ای که نیازمند همکاری همه قوا است به خصوص بخش دولتی و خصوصی کارها دنبال شود.
 

منتظری در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا رشوه در دستگاه ها و ادرات وجود دارد؟ گفت: قطعا رشوه هست و کسی نمی تواند منکر آن شود اما باید در بخش های دولتی و به ویژه خصوصی با همکاری همه این آسیب ریشه کن شود.
 

دادستان کل کشور گفت: همه جا رشوه وجود دارد اما درصد آن بالا یا پایین است که هرجا وجود داشته باشد قوه قضاییه با آن برخورد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان