اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1395 - 17:03   |   کد مطلب: 22134
رئیس مجمع بسیجیان شهرستان همدان گفت: ۲۵۰۰ حلقه صالحین در بعد معرفتی، معرفت‌افزایی، بصیرت‌افزایی و مهارتی در شهرستان همدان ایجاد شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سعید نظری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: امام راحل بسیج را مدرسه عشق می‌دانستند و اهل مبالغه نبودند بر این اساس سخنانی که امام(ره) درباره بسیج فرمودند، امروزه تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای، انقلاب اسلامی را به پنج مرحله تقسیم کردند، عنوان کرد: مرحله نخست وقوع انقلاب اسلامی از سال 42 تا سال 57 است و به ترتیب مراحل بعدی شامل ایجاد نظام اسلامی دولت اسلامی، کشور اسلامی و مرحله نهایی ایجاد تمدن اسلامی است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان بیان کرد: نبود بصیرت سیاسی و آگاهی سبب شهادت حضرت علی(ع) و پایان دادن به حکومت چهار ساله ایشان شد بر این اساس باید مراقب باشیم که در بین جهان اسلام تفرقه ایجاد نشود.

وی با اشاره به فرموده امام خامنه‌ای که باید همواره انقلابی حرکت کرد، تأکید کرد: توصیه رهبر انقلاب این است که همواره باید وصیت‌نامه امام خمینی‌(ره) را در مقابل دیدگان داشته باشیم.

نظری افزود: بسیجیان باید نقش عمارها را در جایگاه خود به خوبی ایفا کنند و همه ما باید عمارهای رهبر انقلاب باشیم چرا که اعتقاد داریم نیاز واقعی جامعه امروز بصیریت افزایی است.

وی تصریح کرد: در راستای بصیرت افزایی 2 هزار و 500 حلقه صالحین در بعد معرفتی، معرفت‌افزایی و مهارتی در شهرستان همدان ایجاد شده است و 612 رده بسیج در اقشار مختلف در شهرستان وجود دارد که به فعالیت مشغول هستند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان به برنامه برون محلی نخبگان بسیجی اشاره کرد و افزود: به تازگی برنامه برون محلی توسط نخبگان بسیجی صورت می‌گیرد به طوری که پزشکان و مهندسان در مناطق کمتر توسعه یافته حضور یافته و به ارائه خدمات به صورت رایگان می‌پردازند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان