اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آبان 1396 - 14:03   |   کد مطلب: 27355
شهردار منتخب همدان گفت: هیچ جناح و گروهی به جز بحث بیماری و کسالتی که در خانواده ام بودمن را تحت شعاع برای انصراف قرار نداد.
کسالت همسر علت انصراف شهردار منتخب همدان

به گزارش صبح الوند، صبح امروز صحن علنی شورای شهر همدان با حضور شهردار منتخب صورت گرفت.

 

شهردار منتخب، حسین مرادی در این جلسه با اعلام خبر انصراف خود گفت: خیلی علاقه مند بودم  که با مجموعه شهرداری همدان همکاری کنم  اما این توفیق  را نداشتم.

 

*کسالت همسرم علت انصرافم است

شهردار منتخب همدان  با بیان اینکه بیماری همسر من از دلایل انصراف بنده می باشد گفت: تا  روز گذشته هم پیگیر جواب ازمایش های همسرم بودم تا شاید بشود کاری کرد اما متاسفانه  نتوانستم کاری کنم.

 

*هیچ گروه یا گرایشی در انتخاب من نقش نداشت

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ گروه یا گرایشی بنده را تشویق به حضور در شهرداری همدان نکرد گفت:اگر چه در این مدت درخواست هایی زیادی برای برگزاری جلسه از گرایش های مختلفی داشتم ولی هیچ جلسه ای با کسی نداشتم.

 

مرادی تاکید کرد: هیچ جناح و گروهی به جز بحث بیماری و کسالتی که در خانواده ام  من را تحت شعاع برای انصراف قرار نداده است.

 

*هفته گذشته موضوع کسالت همسرم را با وزارتخانه مطرح کردم

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران که شاید همین موضوع کسالت همسر شما علت تاخیر صدور حکم توسط وزارت کشور بوده است گفت: تاکنون این موضوع را انجا مطرح نکرده بودم  و هفته قبل  موضوع را مطرح و در آنجا شخصی به نام اقای شوشتری به بنده گفتند که فورا با  ریاست شورا تماس بگیرید.

 

شهردار منتخب همدان ادامه داد: اگر من میخواستم فرصت طلبی کنم و ارتباطاتی داشتم میتواتستم حکم هم بگیرم و بعد از آن این موضوع را اعلام کنم و اخلاقا این موضوع درست نبود.

 

*اگر تخلف مالی داشتم پست های مهمی به من داده نم یشد

وی در خصوص شایعاتی در رابطه با تخلفات مالی اش گفت: من نمیدانم چه گروهی این را مطرح کردند اما وقتی چنین پرونده ای باشد هیچ موقع به مدیری  در سطح ارشد پست نمیدهند.

 

*رییس کمیسیون اقتصادی شورا: وزارت کشور علت تاخیر صدور حکم را شفاف کند

در ادامه قراباغی رییس کمیسیون اقتصادی شورا با بیان اینکه وزارت کشور علت تاخیر صدور حکم  شهردار منتخب همدان را شفاف کند افزود:  طبق قانون حکم باید ظرف مدت ده روز ابلاغ میشد.

 

وی افزود: شورای شهر همدان  16 مهر، نامه  معرفی شهردار را به استاندار دادیم و استانداری ان را  یک ابان به وزارتخانه ارسال کرده است.

 

قراباغی  تاکید کرد: وزیر کشور پاسخ دهد چه اتفاقی افتاده چرا جواب ما را نداده و باید این شفاف سازی شود.

 

* رسانه های زبان گویای ما باشند و علت تاخیر را بررسی کنند

در  ادامه مولوی ریس شورای شهر همدان از تاخیر در صدور حکم شهردار جدید از سوی وزارت کشور انتقاد  و گفت: در مجموعه استان ، استانداری چه شورای شهر وظایفشان را انجام دادند اما تاخیر از  وزارت کشور بوده است.

 

وی تصریح کرد: شما رسانه ها زبان گویای ما هستید و این موضوع را پیگیری کنید.

 

رییس شورای شهر همدان  با بیان اینکه  همه نمایندگان راضی از این انتخاب بودند گفت: پیگیری هایی هم از طرف اقای خجسته دراین خصوص صورت گرفته بود و همه مدارکی که جهت پیگیری صادر شده موجود است و کاملا  قانونی بوده و انتقاد ما به مجموعه وزارت کشور است.

 

*شهرداری همدان در چندماه گذشته افزایش درآمد داشته است

 مولوی  در ادامه در خصوص انتخاب شهردار جدید گفت: این نکته حایز اهمیت است شهرداری همدان در این چندماه که با سرپرست اداره شده در بودجه نیمه سال به نسبت سال گذشته افرایش درآمدی داشته و بنابراین اگر بعضی از دوستان فکر میکنند در زمانی که رسولی شهرداری بوده کار عقب مانده اینگونه نبوده است.

 

وی با بیان اینکه گزینه های نهایی شورای شهر از طرف سخنگوی شورا اعلام خواهد شد گفت: شهردار جدید ممکن است  بومی یا غیر بومی باشد و هنوز در این خصوص صحبت نکردیم و  تا به امروز دنبال قانع کردن اقای مرادی بودیم.

 

*گزینه های جدید ظرف چند روز اینده اعلام میگردد

ریس شورای شهر همدان در پاسخ به سئوال خبرنگاران که ایا امکان دارد گزینه های قبلی همچون محمدی مدنظر شما باشد گفت: محمدی هم میتواند یکی از گزینه ها باشد و بحث وی را بنده  در روز رای گیری به عنوان یک  فرد ذخیره مطرح کردم اما در جایی ثبت نشده است.

 

وی با بیان اینکه  نباید فراکسیون امید را زیر سئوال ببرید گفت: ما هیچ گونه سیاسی کاری در شورای شهر نداریم و فقط به دنبال انتخاب برتر هستیم.

 

در پایان حکم انصراف شهردار همدان در صحن علنی شورای شهر مطرح شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان